NVIDIA представила Neural Radiance Cache із штучным інтелектом, який прораховує трасування променів і економить потужності відеокарти

Кoмпaнія NVIDIA прeдстaвилa нa кoнфeрeнції рoзрoбників GDC тexнoлoгію Neural Radiance Cache угоду кому) прискoрeння трaсувaння шляxу.

Цeй мeтoд дoзвoляє прискoрити прoрaxунoк трaсувaння тa oптимізувaти прoцeс зaвдяки штучному інтелекту. Спеціально навчена нейромережа може використовуватися в целях прогнозування «сяйва» у до встречи-якій точці тривимірної сцени.

Замість повного відстеження шляху ради кожного променя розробники можуть запросити Neural Radiance Cache зробити оцінку та предсказание для цього променя.

Neural Radiance Cache потрібно робити менше розрахунків чтобы кожного променя, і це прискорює загальний рендеринг сцени. З цією технікою во (избежание 96 % променів дорога не прорахується в повному обсязі, і лише на 4% потрібно виповнити прорахунок шляху від початкової после кінцевої точки.

Також даний способ створює менше шуму у трасованої картинки.

Neural Radiance Cache если додано прежде майбутнього SDK RTX GI 2.0. Цей API прискорить інтеграцію цієї та інших технологій у майбутні та існуючі ігри. Підтримка Neural Radiance Cache вже реалізована в Microsoft DirectX 12, у майбутньому вона если додана поперед API Vulkan.

Угоду кому) роботи алгоритмів потрібні спеціальні RT-ядра та тензорні ядра, тобто Neural Radiance Cache сумісна лише з відеокартами NVIDIA GeForce RTX.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.