Київський міжнaрoдний інститут сoціoлoгії прoвів дoсліджeння грoмaдськoї думки нa зaмoвлeння кoнсультaтивнoї місії ЄС. Oднією з її чaстин булo дoсліджeння пoпулярнoсті джeрeл інформації, якими користуються українці.
Новини держи телебаченні вперше втратили першість. Їх возьми 1% випередили Telegram-канали. Нагадаємо, що варто розуміти, що прежде сих пір невідомого хто достеменно відповідає вслед збереження даних і з великою вірогідністю задолго. Ant. с всіх переписок мають ход у ФСБ.
Третьою вслед за розповсюдженням платформою є YouTube, який трохи випередив новинні сайти в інтернеті. Далі Facebook, а ради ним із великим відривом, радіо, друковані газети й журнали, Twitter (Х).
Очікувано, що найбільший доход (72%) людей у віці 60+ дізнаються для події саме з телебачення. З кожною наступною віковою категорією відсоток ТБ падає.
Цікаво відмітити більшу популярність Facebook держи Заході України та YouTube в Києві.
Якщо порівнювати дані по (по грибы) рівнем доходу, так найбагатші менше дивляться ТБ і більше дізнаються інформацію з Telegram і YouTube, а респонденти з найменшим доходом полюбляють телевізор, YouTube та інтернет-видання.