Видaння Consumer Reports oпублікувaлo рeйтинг нaдійнoсті aвтoмoбілів. Згіднo з дoсліджeнням, eлeктрoмoбілі мaють нa 79% більшe прoблeм, ніж aвтo, щo прaцюють нa бeнзині aбo дизeлі, a плaгін-гібриди — нa 146%.
Трaдиційні гібриди мaли xoрoші рeзультaти: дослідження показало, що вони страждають в 26% менше, ніж автомобілі з бензиновими та дизельними двигунами. Найнадійніші моделі в цьому сегменті: UX і NX Hybrid від Lexus та Camry Hybrid, Highlander Hybrid і RAV4 Hybrid від Toyota.
Довший роспись проблемних місць гібридів, що підзаряджаються від мережі (PHEV), призвів вплоть до виникнення нате 146% більше проблем, ніж у традиційних автомобілів. Chrysler Pacifica отримав жахливі 14 балів зі 100, як і Audi Q5. BMW X5, Hyundai Tucson і Ford Escape, отримали «середній» ассамблея надійності.
Повністю електричні автомобілі та позашляховики — транспортні засоби, якими більшість автовиробників прагнуть заповнити свої дилерські центри прежде 2030 року, — мають посередні середні бали: 44 і 43 відповідно. Електричні пікапи, отримали найгірший труд в групі — в середньому 30 балів.
Цифри балів які віддали тим чи іншим виробникам відображають труднощі галузі з відносно новою технологією, хоча зі звичайними гібридами ситуація краща.
Насчет дослідження
В рамках дослідження зібрали дані для 330 000 автомобілів. Дані публікації включають моделі з 2000 в соответствии с 2023 рік. Consumer Reports дослідили 20 «проблемних зон», включаючи відносно незначні проблеми, такі як звук гальм аль недоліки обшивки салону. А також більш проблемні моменти, пов’язані з трансмісією, двигуном ли батареєю електромобіля.
Кількість потенційних проблемних зон залежить від типу: в автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння (ДВЗ) їх 17, в електромобілів — 12, у традиційних гібридів — 19, а у плагін-гібридів — 20. Видання об’єднало дані з власними випробуваннями получи трасі, результатами опитування власників та інформацією ради безпеку. Потім вони були усереднені, щоб присвоїти кожному бренду числовий пир (за 100-бальною шкалою).