Намагаючись створити якісний сайт, багато власників насамперед звертають увагу на дизайн і зміст рекламних текстів. Бажаючи заощадити і нехтуючи порадами зі створення унікального контенту, багато просто копіюють вдалі статті конкурентів, подібно до того, як на базарі використовується хороший спосіб розміщення продуктів на вітрині. Однак чи правильна така стратегія і до чого призведе копі-паст з чужих сайтів?
Навіщо потрібні унікальні тексти для сайту
Унікальний контент з включенням вірно підібраних за тематикою пошукових фраз на сьогоднішній день є головним критерієм оцінки корисності і якості сайтів, відповідно до чого присвоюється певний рейтинг. Чим нижче відсоток унікальності тексту — тим гірше індексація порталу пошуковими роботами. Дуже розвинені сьогодні пошуковики Google і Яндекс якісно фільтрують всю інформацію на веб-сайтах, і якщо вміст не відповідає належному рівню — рейтинг буде знижено.
Якісний унікальний текст, який пише копірайтер, повинен не просто складатися з незв’язного набору фраз, а інформувати аудиторію про діяльність фізичною або юридичною особою, пропонувати товари або послуги, розповідати нову і корисну інформацію. Ефективні рекламні статті, безумовно, базуються на аналізі пропозицій та інформації конкурентів, в чомусь навіть повторюють її, але іншими словами. Перед копірайтером ставиться завдання створити змістовний і корисний контент, що добре розкриває тему і не містить великої кількості води, порожніх оборотів, а також переспама ключових слів. При цьому текст повинен бути унікальним — тобто неповторним в інтернеті.
На перший погляд це здається утопією. Адже є прописні істини, які не можна змінити. Як копірайтер може дати неповторне математичне або юридичне визначення, яке складається з набору термінів? Дійсно, термінологічні статті дуже складно зробити абсолютно унікальними, але в такому випадку використовується рерайтинг — перефразування інформації іншими словами, відсоток унікальності такого тексту допустимий і досягається на рівні 80-90%. І з подібним завданням може впоратися лише досвідчений копірайтер.
Кожен день в інтернеті відкриваються тисячі інтернет-магазинів, частина яких просто розміщує товари без описів або з короткими технічними характеристиками. Друга категорія просто копіює описи конкурентів, а третя — витрачає певну суму грошей на створення унікальних якісних текстів. Безумовно, ці сайти отримають в рази кращу індексацію і потік клієнтів.
Як перевірити унікальність
Не секрет, що сьогодні доступні найрізноманітніші перевірочні програми для унікальності тексту. З найбільш затребуваних, що пропонують безкоштовну перевірку унікальності тексту варто назвати Адвего, ЕТХТ, Текст.ру, Miratools, Content-watch. Багато сервісів пропонують додаткові параметри перевірки на орфографію, граматику, водність і заспамленність статей. При порівнянні сервісів хтось віддає перевагу більш агресивним програмам, таким як Адвего і Текст.ру, які помічають збіги в матеріалах до 3 слів, хтось вибирає більш лояльні ресурси і оцінює унікальність в загальному змісті. Однозначно, бажаний рівень унікальності сторінок — більше 90% і якщо одна програма для унікальності тексту покаже 90%, а друга — 98% — не біда, але вкрадений копіпаст обидві з них покажуть з нульовим показником.