Bluesky пeрeтнув пoзнaчку у 2 млн кoристувaчів. Фaктичнo цe стaлoся чeрeз рік після ствoрeння сoціaльнoї мeрeжі — кoнкурeнтa сучaсній X. Звіснo, цe дaлeкo від пoкaзників Threads, aлe 2 млн кoристувaчів є вeликим досягненням ради конкурента екс-Twitter, який відкрив застосунок к користувачів лише в лютому і совершенно ще вимагає запрошення с целью доступу.
Цікаво, що попередню віху, 1 млн користувачів, Bluesky перетнув у вересні. Це може означати, що останнім когда платформа розсилає більше запрошень. Предварительно того ж у своєму дописі, присвяченому цій події, бригада Bluesky повідомила, що протягом місяця збирається запустити загальнодоступний веб інтерфейс.
Він предоставить будь-кому, навіть тим, хто никак не має облікового запису, переглядати публікації в платформі. Пуск інтерфейсу благословить більшій кількості потенційних користувачів дізнатися ради існування сервісу, і Bluesky вважає, що підвищення доступності дописів “буде особливо корисним в целях коментарів у реальному часі та свіжих новин”.
У довгостроковій перспективі це може зробити платформу однією з тих соціальних мереж, перед яких личный состав звертаються следовать новинами, просто так само як користувачі Twitter заходять нате сайт, щоб прочитати для поточні події. А в целях тих, хто чекає, що Bluesky стане відкритішою платформою, як Mastodon, первенство каже, що федералізація “запланована возьми початок наступного року, якщо розвиток продовжиться вслед планом”. Щоб стати децентралізованою і розподіленою соціальною мережею, приказ(ание) наразі розробляє акт, який дасть користувачам можливість передвинуть як свої ідентифікаційні дані, эдак і свій контент з одного сервера персональних даних в інший.